АвтоПарк

 Чесна думка водіїв України
Генеральный партнер ↓
 CarGid- Всеукраинский гид автопродаж. Автобазар Украины. Продажа б/у и новых автомобилей. Рекомендации по выбору авто
Главная » Статьи » Мои статьи

Заміна насоса гідропідсилювача керма

У цій статті розповім вам про історію ремонту та заміни насоса гідропідсилювача керма на власному автомобілі Lanos.

Так як суттєвої різниці між гідропідсилювачами різних моделей немає, то ця стаття буде корисна всім автолюбителям.

Які є ознаки несправності насоса гур?

Дефекти насоса часто призводять, як і до погіршення маневреності керування автомобілем, так і до самих аварій. Пересуватися на машині стає безпечно. Типові поломки гідропідсилювача керма – це протікання сальників, невчасна заміна рідини та багато інших причин.

Якщо насос гідропідсилювача сильно гуде, посилюється звук при поворотах керма, якщо ви збільшуєте зусилля при керуванні кермом, відчуваєте поштовхи, шум і вібрацію при керуванні автомобілем, гідропідсилювач керма точно вмирає.

Історія поломки

У мене був великий пробіг на цій машині і, природно, багато чого ламалося. ГУР я регулярно оглядав, тому що при своєчасній перевірці цей агрегат прослужить досить тривалий час. Але зрештою настав час для його заміни.

При черговому плановому огляді натрапив на несправність, та й кермом уже було важче рухати. У салон - не варіант, тому зробив заміну самостійно.

Заміна насоса гур своїми руками

Для того щоб поміняти насос гідропідсилювача керма нам необхідно виконати наступні дії:

зняти повітряний фільтр. Для цього відкручуємо один болтик на десять і дві гайочки, так само ключиком на десять;
- далі знімаємо хомут повітряної гофри та відпускаємо болт натягу генератора. Коли я почав знімати ремінь і все інше, думав, що потік насос гідропідсилювача керма, а виявилося, що відкрутилася трубка високого тиску насоса Гура. Тому підтягнув, залив олію;
- після того як відпустили генератор, зняли повітряний фільтр, то натискаємо на ремінь, доводимо генератор до крайньої точки, щоб розслабився ремінь, знімаємо ремінь, шків насоса гідропідсилювача;
- тепер знімаємо захист, відкручуємо один болтик на десять, другий болтик на десять, а також третій болтик на десять;
- потім відкручуємо два болти, які тримають насос гідропідсилювача, відкручуємо гайку високого тиску подачі олії та знімаємо хомут обратки;
- після того, як все це відпустили, знімаємо насос і збираємо у зворотній послідовності.

Встановлюємо новий насос, закручуємо трубку, надягаємо обернено, потім беремо і надягаємо ремінь, відразу беремо шків і надягаємо на нього ремінь. Ставимо на своє місце попередньо відцентрувавши болтики.

Як замінити насос гур самостійно

Після того як надягли шків і відцентрували болтики, закручуємо болтики шківа насоса гідропідсилювача керма. Коли закручені всі болтики, натягуємо генератор, ремінь доти, коли він почне викручуватися на дев'яносто градусів. Більше не потрібно. Після цього, коли всі зібрали та затягнули, заливаємо нову олію АТФ червоного кольору. Після всіх проведених робіт слід прокачати ГУР, але про це іншим разом.

Профілактичні заходи проти поломки ГУРу

Профілактичні заходи та правильний підхід до гідропідсилювача нерідко дає можливість суттєво продовжити період експлуатації пристосування.

Гідропідсилювач - досить міцна, а так само невимоглива запасна частина, і за наявності правильної експлуатації та догляду здатна відслужити приблизно 100-200 тисяч кілометрів пробігу. Але з метою продовжити життя ГУРу слід керуватися легкими законами, серед яких:

- Спостерігати за рівнем рідини. Ця умова безпосередньо впливає на хорошу роботу ГУРу.
- Замінювати масло згідно з графіком. Точну інформацію щодо заміни рідини ви знайдете в інструкції до автомобіля.
- Завжди користуватися олією.
- Грамотно експлуатувати гідропідсилювач керма.
- Контролювати положення та стан пильовиків рейки.
- На стоянці автомобіль повинен бути зі збалансованими колесами. Ця вимога дозволяє не формувати зайве навантаження на ГУР.
- У холод після запуску двигуна не крутити відразу кермом. Натомість краще почекати і дати системі добре зігрітися.
- У жодному разі не їздити з несправним гідропідсилювачем. Ваше життя дорожче за економію.

Періодичне діагностування автомобіля. У салоні чи в домашніх умовах своїми руками. Головне вчасно усунути неполадки. Це скоротить зношування деталей, а також зберегти ваші кошти.

Завершення

У системі машини є дуже значні вузли, пристрої та деталі, і навпаки, менш важливі. Ось за особливо значними вузлами потрібно куди більший догляд. При виявленні найменших ознак несправностей слід негайно розпочати ремонт автомобіля.

З ГУР не треба напружуватися, думати, як краще повернути бублик, з ним рух автомобіля зберігає маневреність. Тому, дорогі автолюбителі, стежте краще за станом насоса гідропідсилювача керма і не потрапляйте у неприємні ситуації!

Категория: Мои статьи | Добавил: webgkv (24.10.2023)
Просмотров: 163 | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
Имя *:
Email *:
Код *:

Опрос

Что чаще всего ломаеться у Китайских авто?
Всего ответов: 997