Двомісний спортивний мотоцикл Honda XR150L, безумовно, придбав багато друзів з моменту появи в 2014 році, особливо після неофіційного прибуття до В'єтнаму. Однак цей малолітражний пригодницький мотоцикл майже так само крутий, як і місцевість, яку йому належить долати.
Важко не любити Honda. Це компанія з багатою історією, яка випинає свою шию, ламає форму і веде мотоспорт іншим, менш з'їждженим шляхом.
Давайте подивимося, чи впорається цей мотоцикл із роботою на в'єтнамських трасах та дорогах зі змішаним рухом. Одна справа - бути дружнім до новачків, але чи впорається XR150 з роботою на далекі відстані чи щоденні поїздки деякими дорогами В'єтнаму, які можуть запропонувати його готові до їзди пілоти?
У буквальному сенсі, це найпопулярніша марка у В'єтнамі, в основному завдяки величезному ринку скутерів. Місцеві жителі у розмові називають Honda будь-який мотоцикл, Honda, ймовірно, є найнадійнішим брендом для населення В'єтнаму на сьогоднішній день.
Спадщина компанії, пов'язана з мотоциклами, сягає корінням у далеке минуле. У той час, коли всі великі виробники просували гучні, димні двотактні мотоцикли, Honda пішла шляхом створення мотоциклів. Заради справедливості варто відзначити, що цей крок був типовим для Big H.
В 1972 вони випустили XL250 Motorsport, мотоцикл подвійного призначення, який став бестселером на 15 років.
Через п'ять років був запущений модельний ряд XR, а решта, як кажуть, вже історія. Honda XR150 має серйозну спадщину у своїй ДНК, тому давайте розглянемо докладніше, що змушує її працювати. Особливо це стосується моделей, представлених в'єтнамськими мотоциклістами в останні роки. Розглянемо Honda XR 150 характеристики.
Об `єм
150 кубиків може здатися дивним об'ємом двигуна, але в далекосхідних країнах, таких як В'єтнам, ліцензія A1 поширюється на двигуни об'ємом 50-175 кубиків. Ці розміри двигунів також є найбільшим сектором ринку мотоциклів у східній півкулі.
Той факт, що незалежні дилери поставляють цей мініатюрний мотоцикл до В'єтнаму у значних кількостях, говорить про його потенціал для дуал-спорту.
То що з двигуном?
4-тактний верхньокулачковий двигун з різницею в діаметрі всього 0,5 мм теоретично дає найкраще з двох світів у плані крутного моменту та спритності. Однак цей факт не дає повного уявлення про продуктивність.
Кінські сили
Максимальна потужність 8,72 кВт досягається при 8000 об/хв, а максимальний момент, що крутить, в 12,1 Н.м настає всього на 2000 об/хв нижче. Принаймні, на папері, Honda здається більш орієнтованою на їзду шосе, ніж на низькошвидкісну їзду грунтовими дорогами.
Honda також врахувала можливість додаткового шуму двигуна, встановивши зміщений кривошип із балансирним валом та роликові рокери.
Крім того, поршень поголили на кілька грамів, а переосмислення каналів охолодження олії спрямоване на зниження вібрацій та підвищення надійності.
|