Наразі, у цьому огляді не лише черговий електромобіль із Китаю – BYD Qin Plus 600 EV. Це один із представників найпопулярнішого сімейства моделей бренду. За підсумками перших чотирьох місяців автои Qin всіх поколінь обійшли з продажу навіть найпопулярніші кросовери Tang та Song. У рамках цього матеріалу спробуємо зрозуміти, чи буде вона цікава споживачам.
Династія Qin
Історія автоа з ім'ям Qin розпочалася ще у 2012 році. Автівка першого покоління виглядала дуже своєрідно. А в салоні виділявся величезний планшет, що нагадує Tesla. Наразі, у той час багато покупців шукали такі аналоги системи за запитом "магнитолу купить". У 2018 році авто нового покоління отримав приставку Pro до назви, разом із цим звичайний Qin також залишився на конвеєрі. А торік з'явився той Qin Plus, який і потрапив до нас на огляд. Напевно, ви звернули увагу, наскільки у Китаї люблять додавати приставки Pro та Plus до назв моделей.
BYD Qin Plus 600 EV збоку
Загалом зовнішність вийшла досить спокійною, особливо якщо дивитися на автомобіль у профіль. Хоча авто другого покоління розроблений під керівництвом Вольфганга Еґґера, який раніше відповідав за дизайн Alfa Romeo та Audi. Як на мене, найбільше уваги привертає передня та задня оптика. Тут, як і у випадку з іншими моделями BYD, обігрується тема із драконами. Наприклад, вогні задніх ліхтарів мають нагадувати сліди пазурів. Ще один непримітний, але технологічний елемент – значок NFC на дзеркалі заднього виду. Це означає, що відкрити автівку можна за допомогою смартфона.
До речі, Qin Plus може мати й іншу зовнішність. Адже, крім чисто електричної версії, є ще й гібрид. Він відрізняється іншим передком, з великою решіткою радіатора. Як на мене, електричний Qin виглядає лаконічніше, але тут вже справа смаку.
BYD Qin Plus 600 EV ззаду
Наш Plus - це лише частина від цілого сімейства автомобілів Qin, що має кілька різновидів. Наприклад, лише електричної версії запропоновано кілька модифікацій. Називаються вони просто та логічно – 400, 500 та 600, де цифри означають заявлений пробіг на одній зарядці. Причому, це навіть не максимально можливий показник. Якщо вірити офіційному сайту, версія 600 EV здатна подолати 720 км.
Сказати, наскільки ці цифри є реальними, складно. Можливості тривалого тесту у мене поки що не було. Але за 89% заряду батареї борткомп'ютер показував 535 км запасу ходу.
Інтер'єр BYD Qin Plus 600 EV на заздрість конкурентам
Сам екранчик панелі приладів, що відображає ці дані, виглядає вкрай незвичайно. За сучасними мірками він невеликий і розміром нагадує дисплей смартфона. Натомість екран мультимедійної системи дуже гарно виглядає на заздрість багатьом автомобілям, доречі, якщо мултемедійна система вашошошо авто вас чімось не задовольняє, пошукаті щось краще можно напріклад тут https://splaudio.com.ua/catalog/avtomagnitoly/. Діагональ тут цілих 12,8 дюйми, а якість зображення просто відмінна. Плюс є та сама фішка від BYD – після натискання кнопки дисплей можна повернути з горизонтального положення у вертикальне. Ще один приємний момент – наявність англійської мови у меню. Так розібратися у всіх налаштуваннях набагато простіше, а їх тут величезна кількість.
Наслідуючи Tesla і намагаючись покращити. BYD Seal отримав нову технологію CTB: у чому переваги У меню можна налаштувати клімат, музику, помічники допомоги водія, кольори атмосферного підсвічування і масу всього іншого. Є навіть додаток для караоке. А ще – вбудований відеореєстратор. Єдине, що трохи не відповідає загальному рівню, то це якість камер кругового огляду. Погану картинку точно назвати не можна, але хотілося б більшої чіткості. Налаштувань тут теж багато, можна навіть вибрати колір вашого автомобіля на екрані.
Qin-зірка. Чим здивує споживачів один із найдоступніших електроавтоів BYD
Салон зроблений дуже добротно. Матеріали якісні, навпомацки все дуже приємно. А на вигляд – оригінально. Сидіння тут незвичайної форми, поєднання кольорів тішить око. Давно ви бачили біло-синій шкіряний салон у автоі C-класу? Ось і я такого не пригадаю. У цьому плані Qin Plus дуже відрізняється від звичних нам корейських чи японських машин.
Як їде BYD Qin Plus 600 EV з електромотором і скільки коштує
Вдалося трохи оцінити авто у русі. Версія 600 EV отримала найпотужніший електромотор (184 л.с. та 280 Нм) та найємнішу батарейку (71,7 кВт⋅год). Прискорюється авто дуже бадьоро. На китайському сайті вказані лише дані розгону від 0 до 50 км/год. Це триває 4 секунди. Є кілька режимів руху, включаючи спортивний, плюс можна вибрати ступінь рекуперації./p>
BYD більше не буде тим самим. Компанія ухвалила доленосне рішення
Заправляти авто можна за допомогою швидкої або повільної зарядки. Швидкість залежатиме від терміналу. Звісно ж, на Qin Plus EV стоять китайські роз'єми стандарту GB/T. Тому для повноцінного використання знадобляться перехідники. Придбати їх сьогодні не проблема. Як не проблема купити і сам автомобіль. На сьогодні ціна автоа Qin Plus EV у максимальній комплектації становить у середньому $30-40 тис. Тобто, він значно доступніший за електроавто BYD Han./p>
BYD Qin Plus 600 EV оптика
Загалом автомобіль залишив приємне враження. Начебто це просто середньостатистичний китайський авто. Але рівень виконання тут незвично високий, цим Автівка підкуповує.
|