Mazda CX-5 2022 - це п'ятимісний компактний кросовер з більш динамічною керованістю, але більш вузькими пропорціями, ніж у Toyota RAV4, VW Tiguan і Subaru Forester.
CX-5 уникає великого та сміливого дизайну на користь чистих ліній та впевнених вигинів. Він добре управляється і добре оснащений, але задні сидіння відкидаються на менший бік, а інформаційно-розважальна система викликає розчарування. Він отримує рейтинг TCC 6,7 з 10.
Що нового в Mazda CX-5 2022?
Повний привід входить у стандартну комплектацію CX-5 та інших кросоверів Mazda. CX-5 2022 носить нові наконечники, новий дизайн світлодіодних фар і новий дизайн легкосплавних дисків. Це підвищує привабливість компактного кросовера як одного з найпривабливіших у своєму класі, і це відбивається всередині на чистому горизонтальному розташуванні панелі приладів.
Mazda налаштувала 6-ступінчасту автоматичну коробку передач, щоб вона стала більш чуйною, зробила раму жорсткішою і підсилила амортизатори на передній стійці та багатоважільній задній підвісці, але компактний кросовер, як і раніше, має деякий нахил у поворотах, характерний для автомобілів з більш високою посадкою. Точне рульове управління та пружна керованість краще відповідають 227-сильному турбо-4, ніж перевантаженому 187-сильному 2,5-літровому рядному 4-циліндровому двигуну.
Привабливий дизайн CX-5 доводить, що мода – це жертва. Одразу хочеться купити Мазду. Він вузький усередині, хоча водії на передніх сидіннях не повинні помічати цього завдяки підтримуючим каркасам та плюшевим подушкам для підтримки спортивної їзди або дорожніх поїздок. Доступне дерев'яне оздоблення та шкіра контрастують з базовим підходом Mazda «чорне на чорному». Три ремені безпеки ззаду припускають, що троє можуть поміститися. CX-5 проходить краш-тести, і Mazda оснащує його системою автоматичного екстреного гальмування, щоб уникнути зіткнень. Виготовляється Mazda CX-5 2022 року у Хіросімі, Японія.
Зухвалий стиль та лаконічний інтер'єр прикрашають CX-5
У дизайні CX-5 відчувається скромна упевненість. Mazda не використовує сміливу решітку радіатора або зухвалі кути, щоб виділитися в цьому переповненому класі, але її вирізи та вигини виглядають так само добре, як і востаннє, коли вона була перероблена у 2017 році.
Довгий ніс і короткий хвіст надають йому спортивного профілю поверх закруглених колісних арок. Зміни в торцях являють собою більш тонкі світлодіодні фари, що світяться, з решітки, втопленої в капоті. Було б важко помітити зміни без прямого порівняння, але CX-5 виглядає елегантно та красиво.
Кабіна продовжує із консервативною впевненістю. Панель приладів розташована низько, а капот опускається нижче, забезпечуючи хороший огляд дороги. Відсутність прикрас дозволяє не відволікатися від дороги навіть зі стандартним 10,3-дюймовим дисплеєм, встановленим на панелі приладів.
|